Microsoft ha decidit entrar al món dels weblogs i des d’ahir ofereix el servei MSN Spaces.
Aquest servei de bitàcores és gratuït i ofereix entre altres coses un àlbium de fotos integrat i la possibilitat de compartir llistes de música.
A simple vista, jo no m’hi he apuntat, sembla que no permet tantes possibilitats de personalització i que manté una línia estètica similar als altres serveis de la companyia de Redmond.
Ara la pregunta del miler de dòlars és: quan trigarem a veure aquest servei integrat al MSN Messenger (IM+email+blog) . Aquesta integració pot fer molt mal al principal rival de MS en aquesta àrea que no és altre Google (i el seu Blogger). A aquesta particular guerra Microsoft Vs. Google cal sumar-hi els nombrosos rumors que apunten que Google pot estar desenvolupant un servei de missatgeria instantània vinculat al seu G-Mail i un navegador (gbrowser) i el recentment estrenat nou cercador MSN Search.
La veritat és que estem molt probablement davant de la primera batalla empresarial del S.XXI


