Avui Salvador Sostres publica la seva habitual columna al diari AVUI. En l’article d’avui Sostres carrega contra Xavier Rius (director d’e-noticies), contra el mitjà de comunicació que dirigeix i fins i tot contra el que fins dimarts era company seu, el Sr. Enric Sopena. Per cert, Rius ha publicat ja un article a e-noticies comentant la columna de Sostres al diari AVUI.
Cito textualment algunes perles de l’artícle:
“Els meus articles eren l’única cosa llegible de l’E-notícies”
“Ai, Rius, aquestes professionals independents, com us torneu quan el poder us dóna sopa.”
“I mirin, jo, com tothom, sóc subornable. Però no sóc una puta barata. Tinc vicis molt més cars, i m’arrossego una mica menys que les rates.”
A comunicació 21 recullen la notícia amb els artícles creuats de Salvador Sostres i Xavier Rius.
Per cert, tot aixo el mateix dia que s’ha fet públic que una empresa participada per Grup Godó, Grupo Planeta i l’Institu Català de Finances es farà càrrec del diari AVUI.



3 Comments
Deixi’m en pau, però vostè qui s’ha cregut que és? Aprengui a escriure, abans d’insultar
Sr. Sostres, perdoni però jo diria que a vostè no l’he insultat. Clar que com diu aquell refrany castellà “piensa el ladrón que todos son de su condición”.
En xavier Rius és un egocèntric i un trepa. Per cert. Es diu Javier tejedor i va prendre el nom el 1991 a una altra persona que escrivia dels mateixos temes